A slap across the face for Greenpeace: Australia's Nine Network pulls controversial attack ad on Coca Cola fb.me/2oIHuA5RP
— The Commentator (@TheCommentator) May 10, 2013
De ecoterroristen van Greenpeace zijn over de rooie door de last-minute beslissing van het Australische Nine Network om een dubieus peperduur spotje niet uit te zenden.
In het controversiële reclamefilmpje valt Greenpeace Coca Cola aan door met uit de lucht vallende dode vogels te spelen. Waarschijnlijk zijn de opnames gemaakt achter een draaiende windmolen, want waar haal je anders zoveel dode vogels vandaan.
"Nine Network bottled it", reageerde een verongelijkte Greenpeace-campagneleiter richting de Sydney Morning Herald. Dat is dan wel weer leuke beeldspraak.
Door Gerton van Unnik
In het controversiële reclamefilmpje valt Greenpeace Coca Cola aan door met uit de lucht vallende dode vogels te spelen. Waarschijnlijk zijn de opnames gemaakt achter een draaiende windmolen, want waar haal je anders zoveel dode vogels vandaan.
"Nine Network bottled it", reageerde een verongelijkte Greenpeace-campagneleiter richting de Sydney Morning Herald. Dat is dan wel weer leuke beeldspraak.
Door Gerton van Unnik